Ak ste sa ešte nikdy neocitli v koži predávajúceho, tak vedzte, že sa to raz môže stať. Preto by bolo vhodné, aby ste pri minimálnej námahe dosiahli maximálny výsledok v podobe predaja s výhodnou cenou. 

pixabay.com

Kúpa auta je dlhodobá záležitosť. Vyberáte veľkosť, výkon, vybavenie, farbu a v prípade jazdeného vozidla vás zaujíma hlavne počet najazdených kilometrov. Všetko zvažujete a porovnávate. Na to, aby ste čo najlepšie predali auto cez inzerát sa musíte vcítiť do kože kupujúceho.

Pri tvorbe inzerátu sa pýtajte vždy to, čo by sa pýtal záujemca, a to následne do svojho inzerátu pridajte. "Omáčky" si nechajte až na neskoršiu komunikáciu, zo začiatku musíte trafiť do čierneho.

Triky k tvorbe inzerátu

1. CENA

Cena je alfa a omega každého jedného inzerátu, každej jednej veci, ktorú sa rozhodnete predávať. O aute nehovoriac. Ak si neveríte, obráťte sa na odborníka, alebo známeho, ktorý vám s cenou dokáže pomôcť. Nemôžete prestreliť, ani cenu podliezať, bolo by to pre kupujúceho čudné a hľadal by za tým nejaký problém. 

Porovnajte ceny vášho auta na trhu, napr. s inými inzerátmi. Zhodnoťte reálne technický stav vozidla, nutné investície po predaji, atraktívnosť vozidla na trhu. 

2. FOTOGRAFIE

Hovorí sa, že lepšie je raz vidieť, ako 100x počuť. A je to tak. Obraz predáva a kvalitný obraz dvojnásobne. Dajte si záležať na fotografiách, ktoré vložíte do inzerátu. 

Vyčistite interiér a exteriér auta a nájdite vhodné miesto na fotografovanie. V centre záujmu by malo byť auto, len auto, nič iné. Urobte viacero záberov, detailných, aj celkov. Radšej viac, ako menej. Ak sa na aute nachádzajú nejaké kazy, škrabance, nafoťte si aj tie. 

Čestný inzerent sa cení a zákazník vás odporučí ďalším známym. NEKLAMTE!

3. KROK PO KROKU

Na portáli avizo.sk dokáže vytvoriť inzerát veľmi jednoducho.

avizo.sk


Vyplníte technické údaje o vozidle a výbavu. Pre dobrú orientáciu v tejto dôležitej časti pomôže technický preukaz od vozidla. Povinnými údajmi sú: Stav, Počet KM, Značka, Palivo a Rok výroby.

Popis k auto s podrobnosťami je už na samotnom inzerentovi. Ale vedzte, že čím viac informácií o vozidle uvediete, tým jednoduchšie a rýchlejšie ho záujemca vyhľadá.

avizo.sk

4. OŽIVTE PONUKU

Tento krok je už čisto na kreativite inzerenta. Odvíja sa od fotografií, ktoré ste si už nafotili. Buď nahrajte fotografie naraz, alebo si určite poradie.

Zdroj: autovia.sk


Súvisiace inzeráty

Ostatné (auto)