Jedným z momentov, v ktorom by sa mal obrátiť na profesionála, je kúpa, predaj, či prenájom nejakej nehnuteľnosti. Aj jedno, aj druhé, aj tretie je veľkým životným krokom. Rozlišujú sa v podstate len v peniazoch. Pri kúpe stotisíce eur odchádzajú, pre prenájme "len" stovky a pri predaji zase veľké peniaze prídu, teda ak sa všetko podarí. 

Presne preto sa treba obrátiť na firmu, alebo na jednotlivca, ktorý v tom vie chodiť. Nie na kamaráta z ulice, ale skutočného odborníka. Takých ale v oblasti realít nájdete stovky. A povedzme si pravdu, nie všetci sú v tomto biznise, aby pomohli svojim klientom. Ako si teda vybrať realitnú kanceláriu, ktorá nepotopí, ale pomôže?

pixabay.com

Nešetrite

Laikom by sa mohlo zdať, že všetko zvládnu sami a nepotrebujú platiť nejakú províziu realitnej kancelárii. Prax a prieskumy však nasvedčujú niečo úplne iné. 

Laik sa vo väčšine prípadov do všetkého nerozumie a zabudne na niečo, čo ho bude stáť oveľa viac peňazí, ako by zaplatil realitnej kancelárii.

Corporate identity

Firemná identita zahŕňa v sebe všetky vizuálne aspekty a dizajnové prvky, od loga cez aktivity na sociálnych sieťach až po kancelárske potreby. Silná firemná identita vytvára okamžite rozpoznateľný imidž značky. Toto je časť identity firmy, ktorá vám pomôže rozhodnúť sa, nakoľko ju môžete vidieť. Do vnútorných vzťahov firmy nevidíte. 

Stačí sa pozrieť napr. len na logo realitky. Napr. Axis Real používa vo svojom logu čiernu, bielu a bordovú farbu. Čo mi to napovie? Čiernu si ľudia spájajú s profesionalitou, autoritou, silou. Biela znamená jednoduchosť a elegantnosť. Červená je energická, atraktívna a silná farba. Dokáže ľudí doslova nakopnúť. Toto všetko sú vlastnosti, ktoré zaručujú úspech!

axisreal.sk

Zázemie

Veľmi dôležité je, či má realitná kancelária svoje zázemie. A to už v podobe svojej budovy, priestorov, kancelárií. Napr. aj taká maličkosť, ako je vizitka, dokáže veľa napovedať. Jednoducho už na prvý pohľad viete, že to nie sú nejakí fušeri, čo zháňajú nehnuteľnosti kdesi v parku.

Zázemím stabilnej firmy je v súčasnej dobe aj web stránka, ktorá má podať komplexný obraz o firme, hlavne jej referencie, ktoré majú prilákať nových zákazníkov a dať im pocit istoty. 

axisreal.sk

Okrem milých slov, sa ale zamerajte aj na formu inzercie na stránke. Aké sú fotografie, aký je k nim popis a podobne. 

Od A po Z

Seriózna kancelária je taká, ktorá od začiatku robí všetko systematicky a precízne. Čiže s vami hneď na začiatku uzatvorí zmluvu. Neexituje žiadne slovíčko ako potom, či neskôr. Jednoducho tu a teraz. 

Tak ako s vami aj niečo začne, tak s vami aj skončí. Práca makléra a nárok na odmenu by mali končiť až úspešným prevodom nehnuteľnosti na nového majiteľa a vyplatením kúpnej ceny.

Zdroj: reality.skaxisreal.sk


Súvisiace inzeráty

Služby